Facebook, to zdaniem wielu specjalistów od marketingu online, aktualnie najprostszy i najskuteczniejszy sposób na aktywne zaistnienie w Internecie. Podpowiadamy, jak prowadzić firmowy profil, aby odnieść sukces. Social Media Marketing Media społecznościowe, z racji ogromnej...
Marketing i reklama


Dlaczego warto posiadać bloga? Głównym celem posiadania firmowego bloga jest stworzenie miejsca, gdzie potencjalni klienci będą mogli znaleźć informacje i materiały, które ich zachęcą do dokonania zakupu, lub skorzystania z oferty. Co powinno się znajdować na blogu?...

Kiedy planuje się urlop, przede wszystkim myśli się o wynajęciu pokoju hotelowego lub całego apartamentu. W końcu to najprostszy sposób, aby gdzieś się przenocować poza domem. Jednak pobyt na wakacjach może być nie tylko drogą do odstresowania się i oderwania od codzienności, ale...

Zadbane paznokcie to podstawa pięknie wyglądających dłoni. Aby nienagannie się prezentowały i stanowiły dopełnienie stylizacji, warto pomalować je lakierem do paznokci. Jaką emulsję wybrać, aby efekt nas zachwycił? Rodzaje lakierów do paznokci Na rynku znajdziemy wiele...

Pomimo tego, że coraz więcej mówi się o rosnącym znaczeniu contentu, wielu przedsiębiorców zdaje się nadal nie rozumieć, dlaczego treść strony internetowej ma tak duże znaczenie. Przekonani o tym, że minimalizm i prostota przy budowaniu stron internetowych są równie korzystne co...

Doświadczenie klienta jest obecnie najwyższym priorytetem w działach marketingu. Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży...

Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz częściej monitoring wykorzystują też fundacje i...

Skuteczna reklama w internecie to taka, która nie odstrasza użytkownika lub subskrybenta, a jedynie zachęca go do podjęcia świadomej decyzji zakupowej, zapisania się na listę mailingową lub ponownego odwiedzenia naszej witryny. Social media, banery reklamowe czy mailing, stały się...

Po pierwsze zaufanie Zbudowanie wizerunku zaufanego nadawcy jest niezwykle istotną kwestią. Zwiększa to szanse na otwarcie i zapoznanie się z treścią naszego mailingu. Warto pamiętać o wiarygodnym podpisie, który używany regularnie zapada w pamięć odbiorcy. Ważny jest także...

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym...