Marketing i reklama

 

Dowiedz się dlaczego Twoja firma powinna mieć bloga

Dlaczego warto posiadać bloga? Głównym celem posiadania firmowego bloga jest stworzenie miejsca, gdzie potencjalni klienci będą mogli znaleźć informacje i materiały, które ich zachęcą do dokonania zakupu, lub skorzystania z oferty. Co powinno się znajdować na blogu?...

Zobacz więcej 0
 

Namiot – jaki wybrać? Który będzie najlepszy dla dziecka?

Kiedy planuje się urlop, przede wszystkim myśli się o wynajęciu pokoju hotelowego lub całego apartamentu. W końcu to najprostszy sposób, aby gdzieś się przenocować poza domem. Jednak pobyt na wakacjach może być nie tylko drogą do odstresowania się i oderwania od codzienności, ale...

Zobacz więcej 0
 

Jaki lakier do paznokci sprawdzi się najlepiej?

Zadbane paznokcie to podstawa pięknie wyglądających dłoni. Aby nienagannie się prezentowały i stanowiły dopełnienie stylizacji, warto pomalować je lakierem do paznokci. Jaką emulsję wybrać, aby efekt nas zachwycił? Rodzaje lakierów do paznokci Na rynku znajdziemy wiele...

Zobacz więcej 0
 

Dlaczego warto zadbać o content na stronie internetowej?

Pomimo tego, że coraz więcej mówi się o rosnącym znaczeniu contentu, wielu przedsiębiorców zdaje się nadal nie rozumieć, dlaczego treść strony internetowej ma tak duże znaczenie. Przekonani o tym, że minimalizm i prostota przy budowaniu stron internetowych są równie korzystne co...

Zobacz więcej 0
 

Klient w centrum strategii marketingowych

Doświadczenie klienta jest obecnie najwyższym priorytetem w działach marketingu. Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży...

Zobacz więcej 0
 

Social media coraz ważniejsze dla kampanii społecznych

Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz częściej monitoring wykorzystują też fundacje i...

Zobacz więcej 0
 

Nowość w marketingu internetowym. Czy pokona banery, social media i mailing?

Skuteczna reklama w internecie to taka, która nie odstrasza użytkownika lub subskrybenta, a jedynie zachęca go do podjęcia świadomej decyzji zakupowej, zapisania się na listę mailingową lub ponownego odwiedzenia naszej witryny. Social media, banery reklamowe czy mailing, stały się...

Zobacz więcej 0
 

Złote zasady e-mail marketingu

Po pierwsze zaufanie Zbudowanie wizerunku zaufanego nadawcy jest niezwykle istotną kwestią. Zwiększa to szanse na otwarcie i zapoznanie się z treścią naszego mailingu. Warto pamiętać o wiarygodnym podpisie, który używany regularnie zapada w pamięć odbiorcy. Ważny jest także...

Zobacz więcej 0
 

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym...

Zobacz więcej 0