Jak da się dzisiaj powszechnie zauważyć to członkowie izby bardzo często decydują się na współpracę gospodarczą, która niewątpliwie przynosi korzyści. Sklepy czy też inne podobne przedsiębiorstwa również należą do tego typu zgromadzeń dlatego też nic...
Handel
Jak ważny jest serwis kas fiskalnych i jak często się go robi? Obowiązek stosowania kas fiskalnych Przedsiębiorca, którego przychody ze sprzedaży detalicznej przekroczyły wartość określoną przez Ministerstwo Finansów posiada obowiązek stosowania kasy fiskalnej. Obowiązek...
W życiu każdego malucha przychodzi taki czas, gdy musi on zmierzyć się z wodą. Zwlekanie z oswajaniem malucha z żywiołem zbyt długi czas może mieć negatywne konsekwencje w postaci strachu przed wodą czy trudności z nauczeniem się pływania, które jest niesamowicie istotne i...
Blockchain to łańcuch bloków służący do przechowywania i przesyłania danych o transakcjach zawieranych w sieci, które są ułożone w formie następujących po sobie bloków danych. Jeden blok zawiera informacje o danej liczbie transakcji, po jego nasyceniu, tworzy się kolejny...
Biznes sezonowy to dla części małych sprzedawców możliwość osiągnięcia dużego zysku. Dotychczas rozwiązania fiskalne nie wspierały ich w zwiększaniu obrotu, a brak elastycznego podejścia do umowy dzierżawionego terminala płatniczego znacząco ogranicza ich przychody...
Zakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Według raportu PwC "Total retail 2017”, ponad połowa Polaków kupuje online przynajmniej raz w miesiącu. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnymi ze względu na wygodę oraz szeroką dostępność bogatej...
Ważne miejsce w polskim eksporcie zajmują produkty rolno-spożywcze – stanowią one 13,2% sprzedaży wszystkich towarów za granicę.* Ich transport, szczególnie w kategorii produktów świeżych, to jednak duże wyzwanie logistyczne, m.in. z uwagi na konieczność sprostania...
Z systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon, a w Polsce Orange, Auchan, Tui, Komfort. O korzyściach płynących z użytkowania omnichannelowego systemu e-commerce, opowiada ekspert firmy SI-eCommerce Adam Kołodziej. By zyskać przewagę nad konkurencją...
Pozyskanie leadów sprzedażowych w sektorze B2B to nie lada wyzwanie. Dotarcie do firm potencjalnie zainteresowanych danym produktem lub usługą, jest zwykle trudniejsze niż w przypadku sektora B2C. Największą różnicą jest znacznie dłuższy i bardziej metodyczny proces zakupowy...
Każdy koncept handlowy to przede wszystkim odzwierciedlenie potrzeb klienta. Musi uwzględniać wszystkie czynniki wpływające na jego decyzje, od chęci wejścia do sklepu, poprzez dokonanie zakupu, aż do wyjścia. Aby sprawdzić poprawność funkcjonowania wszystkich zależności...