Dlaczego ekrany ochronne są idealnym dodatkiem do biura po pandemii

20 lipca 2020

Biznesy zaczynają wracać do pracy i przygotowują się do "nowego" sposobu pracy. Bezpieczeństwo pracowników i klientów jest nadal priorytetem dla wszystkich firm, a środki czystości, higieny i ochrony muszą być starannie zaplanowane i gotowe do powrotu pracowników. Ekrany ochronne są korzystnym i przyszłościowym rozwiązaniem, jeśli chodzi o ochronę pracowników. Mogą być one nie tylko wykorzystywane jako fizyczna bariera między pracownikami, ale także przynoszą szereg innych korzyści, które będziemy dalej analizować na tym blogu.

Ekrany ochronne pozwalają na zwinną pracę i elastyczność piękno ekranów ochronnych polega na tym, że masz pełną kontrolę nad ich rozmieszczeniem i zamocowaniem. Masz na przykład możliwość zastosowania pełnych ekranów stojących przymocowanych do podłogi pomiędzy ławkami biurka lub możesz zdecydować się na małe, lekkie ekrany umieszczone na górze biurka. Pozwala to na elastyczną pracę, ponieważ ekrany można przesuwać tam, gdzie są potrzebne, np. podczas sesji, ważnych spotkań lub tworzenia prywatnych przestrzeni, w których pracownicy mogą się skupić.

Utrzymanie ochrony pracowników i klientów, dystans społeczny ma być nową normą, więc jest prawdopodobne, że wdrożenie Ekranów Higienicznych nie będzie tylko "tymczasowym" rozwiązaniem. Ważne jest, aby Twoi pracownicy i klienci czuli się bezpiecznie i byli pewni, że ich zdrowie jest chronione w miejscu pracy. Dodają one kolejną warstwę bezpieczeństwa Two pracownicy i gościeom oraz działają jako fizyczna bariera zapobiegająca rozprzestrzenianiu się COVID-19 i innych zarazków. Bez względu na to, czy pracujesz w gabinecie lekarskim, szpitalu, szkole, recepcji, hotelu, parku wakacyjnym, salonie fryzjerskim, biurze czy sklepie detalicznym, istnieje ogromny wybór ekranów pasujących do wszystkich rozmiarów, przestrzeni i wymagań.

Utrzymanie przejrzystości i światła w miejscu pracy Wdrożenie ekranów ochronnych w biurze nie musi powodować utraty przestrzeni lub światła. Większość z tych ekranów jest przezroczysta (wykonana z przezroczystego akrylu lub szkła), co zapewnia utrzymanie pełnej widoczności, a pracownicy i klienci nadal mogą widzieć, wchodzić w interakcje i angażować się wzajemnie. Kolejną korzyścią jest to, że przezroczyste ekrany zapobiegają również "zamykaniu" lub "kurczenia się" biura, a nowoczesne przestrzenie robocze typu open space mogą być nadal realizowane.

Łatwe czyszczenie i higiena są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, szczególnie w środowisku pracy. Bezbarwne ekrany akrylowe i szklane są niezwykle łatwe w czyszczeniu i są bezpieczne w użyciu. Większość ekranów jest również wyposażona w powłokę antybakteryjną, która pomaga ograniczyć rozprzestrzenianie się zarazków i bakterii, co dodatkowo pomaga chronić korzystających z nich ludzi.

Firmy posiadają również usługę głębokiego czyszczenia przed powrotem pracowników do pracy i poszukują długoterminowych rozwiązań w zakresie higieny, takich jak powłoki antybakteryjne, które mogą być stosowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak klamki drzwi, stoły, dama recepcyjne, przyciski do wiatru, poręcze itp.

Jaki ekran jest odpowiedni dla mnie?

Podczas gdy ekrany ochronne i osłony przed kichnięciem są zaprojektowane w celu ochrony przed kroplami od kaszlu lub kichania w powietrzu, nie ma ostatecznej odpowiedzi na pytanie "jaka powinna być ich wysokość? Zalecamy stosowanie ekranów ochronnych o wysokości 660mm nad wysokością biurka, aby zapewnić odpowiednią barierę przed unoszącymi się w powietrzu kroplami między osobami siedzącymi, a w przypadku ekranów stojących na podłodze, zalecamy wysokość 1895mm, aby zapewnić odpowiednią barierę między osobami stojącymi (w tym osobą stojącą i osobą siedzącą).


Autor

Redakcja

bezpiecznyrynekpracy.pl

To może Cię zainteresować

Komentarze (0)