Marketing i reklama

 

Namiot – jaki wybrać? Który będzie najlepszy dla dziecka?

Kiedy planuje się urlop, przede wszystkim myśli się o wynajęciu pokoju hotelowego lub całego apartamentu. W końcu to najprostszy sposób, aby gdzieś się przenocować poza domem. Jednak pobyt na wakacjach może być nie tylko drogą do odstresowania się i oderwania od codzienności, ale...

Zobacz więcej
 

Jaki lakier do paznokci sprawdzi się najlepiej?

Zadbane paznokcie to podstawa pięknie wyglądających dłoni. Aby nienagannie się prezentowały i stanowiły dopełnienie stylizacji, warto pomalować je lakierem do paznokci. Jaką emulsję wybrać, aby efekt nas zachwycił? Rodzaje lakierów do paznokci Na rynku znajdziemy wiele...

Zobacz więcej
 

Dlaczego warto zadbać o content na stronie internetowej?

Pomimo tego, że coraz więcej mówi się o rosnącym znaczeniu contentu, wielu przedsiębiorców zdaje się nadal nie rozumieć, dlaczego treść strony internetowej ma tak duże znaczenie. Przekonani o tym, że minimalizm i prostota przy budowaniu stron internetowych są równie korzystne co...

Zobacz więcej
 

Klient w centrum strategii marketingowych

Doświadczenie klienta jest obecnie najwyższym priorytetem w działach marketingu. Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży...

Zobacz więcej
 

Social media coraz ważniejsze dla kampanii społecznych

Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz częściej monitoring wykorzystują też fundacje i...

Zobacz więcej
 

Nowość w marketingu internetowym. Czy pokona banery, social media i mailing?

Skuteczna reklama w internecie to taka, która nie odstrasza użytkownika lub subskrybenta, a jedynie zachęca go do podjęcia świadomej decyzji zakupowej, zapisania się na listę mailingową lub ponownego odwiedzenia naszej witryny. Social media, banery reklamowe czy mailing, stały się...

Zobacz więcej
 

Złote zasady e-mail marketingu

Po pierwsze zaufanie Zbudowanie wizerunku zaufanego nadawcy jest niezwykle istotną kwestią. Zwiększa to szanse na otwarcie i zapoznanie się z treścią naszego mailingu. Warto pamiętać o wiarygodnym podpisie, który używany regularnie zapada w pamięć odbiorcy. Ważny jest także...

Zobacz więcej
 

Dowiedz się dlaczego Twoja firma powinna mieć bloga

Dlaczego warto posiadać bloga? Głównym celem posiadania firmowego bloga jest stworzenie miejsca, gdzie potencjalni klienci będą mogli znaleźć informacje i materiały, które ich zachęcą do dokonania zakupu, lub skorzystania z oferty. Co powinno się znajdować na blogu?...

Zobacz więcej
 

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć dla uzyskania większej ilości klientów z wyszukiwarki. Inbound stał się nowym...

Zobacz więcej