Handel

 

Co to jest blockchain – wszystko co trzeba o nim wiedzieć

Blockchain to łańcuch bloków służący do przechowywania i przesyłania danych o transakcjach zawieranych w sieci, które są ułożone w formie następujących po sobie bloków danych.  Jeden blok zawiera informacje o danej liczbie transakcji, po jego nasyceniu, tworzy się kolejny...

Zobacz więcej
 

Jak zyskać na biznesie sezonowym wykorzystując nowe technologie?

Biznes sezonowy to dla części małych sprzedawców możliwość osiągnięcia dużego zysku. Dotychczas rozwiązania fiskalne nie wspierały ich w zwiększaniu obrotu, a brak elastycznego podejścia do umowy dzierżawionego terminala płatniczego znacząco ogranicza ich przychody...

Zobacz więcej
 

Jak kupujemy w sieci?

Zakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Według raportu PwC "Total retail 2017”, ponad połowa Polaków kupuje online przynajmniej raz w miesiącu. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnymi ze względu na wygodę oraz szeroką dostępność bogatej...

Zobacz więcej
 

Technologiczne wsparcie dla polskiego eksportu

Ważne miejsce w polskim eksporcie zajmują produkty rolno-spożywcze – stanowią one 13,2% sprzedaży wszystkich towarów za granicę.* Ich transport, szczególnie w kategorii produktów świeżych, to jednak duże wyzwanie logistyczne, m.in. z uwagi na konieczność sprostania...

Zobacz więcej
 

System Hybris. Unikalne rozwiązanie e-commerce dla największych firm

Z systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon, a w Polsce Orange, Auchan, Tui, Komfort. O korzyściach płynących z użytkowania omnichannelowego systemu e-commerce, opowiada ekspert firmy SI-eCommerce Adam Kołodziej. By zyskać przewagę nad konkurencją...

Zobacz więcej
 

Krótki poradnik dla łowców leadów B2B w internecie

Pozyskanie leadów sprzedażowych w sektorze B2B to nie lada wyzwanie. Dotarcie do firm potencjalnie zainteresowanych danym produktem lub usługą, jest zwykle trudniejsze  niż w przypadku sektora B2C. Największą różnicą jest znacznie dłuższy i bardziej metodyczny proces zakupowy...

Zobacz więcej
 

7 głównych obszarów audytu shop conceptów

Każdy koncept handlowy to przede wszystkim odzwierciedlenie potrzeb klienta. Musi uwzględniać wszystkie czynniki wpływające na jego decyzje, od chęci wejścia do sklepu, poprzez dokonanie zakupu, aż do wyjścia. Aby sprawdzić poprawność funkcjonowania wszystkich zależności...

Zobacz więcej